9.8/10 Klanttevredenheid!
  • Home
  • Klantenservice

Klantenservice

Verzenden, retourneren & herroepingsrecht

Alle producten die wij aanbieden zijn voorzien van een zichttermijn (herroepingsrecht) van 14 dagen. Zodra u uw bestelling thuis hebt ontvangen, start de 14 dagen zichttermijn. Mocht het zo zijn dat de bestelling tegenvalt of om wat voor reden dan ook, dan mag u deze binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. Gebruik voor het retour sturen van uw bestelling het retour formulier. Heeft u binnen deze 14 dagen niet de gelegenheid om uw bestelling retour te sturen? Meldt dan binnen deze 14 dagen in ieder geval dat u af ziet van uw bestelling. U heeft vervolgens nog 14 dagen de tijd om uw bestelling te retourneren. Indien u hiervan gebruik wenst te maken, meld uw retourzending dan via klantenservice@vuurschaalkopen.be

Voor het retour sturen van uw bestelling maakt u gebruik van het retour formulier. Op dit retour formulier staat duidelijk omschreven hoe u de bestelling naar ons kunt retourneren. Alleen de retour kosten zijn voor uw rekening. De verzendkosten voor het leveren van uw bestelling wordt gecrediteerd, gezamenlijk met de waarde van de product(en).

Hier let u op bij het retourneren van onze producten:

  1. Enkel ongebruikte artikelen zijn, binnen het zichttermijn van 14 dagen, te retourneren
  2. Verpak het artikel, indien mogelijk, in de originele verpakking
  3. U draagt zelf de kosten en risico van het retour zenden
  4. Download het retour formulier, vul het in en voeg dit formulier samen met de pakbon/factuur toe aan de zending
  5. Na goedkeuring ontvangt u binnen 14 dagen het aankoopbedrag op uw rekening

Klachten of opmerkingen

Wij vinden het vervelend als een van onze producten of diensten niet naar wens zijn. Wij willen je dan ook graag zo snel mogelijk helpen door op zoek te gaan naar een passende oplossing. Je kunt hiervoor mailen naar: klantenservice@vuurschaalkopen.be

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging.

We beantwoorden de klacht binnen 14 dagen na ontvangst, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Wij lossen klachten of opmerkingen het liefst persoonlijk met je op, zo kunnen we je het snelst een passende oplossing bieden.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen

Het winkelwagentje is leeg

Totaal: €0
De waardering van www.vuurschaalkopen.be/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.8/10 gebaseerd op 243 reviews.